Dni Otwarte (Open House) – Formuła, Która Rośnie w Siłę

Jak pandemia i zmiany w branży drukarskiej wpłynęły na popularność dni otwartych

29 lipca 2024

Dni otwarte stają się coraz bardziej popularnym narzędziem marketingowym. Sama formuła znana jest od dziesięcioleci, jednak ich znaczenie wzrosło w ciągu ostatnich lat. Przyczyniła się do tego m.in. pandemia, która wymusiła poszukiwanie nowych rozwiązań. Przede wszystkim pandemia zatrzymała największe wydarzenie dla branży w Europie, czyli targi DRUPA. Ta 8-letnia przerwa sprawiła, że firmy zlokalizowane na starym kontynencie zaczęły zapraszać klientów do swoich siedzib. Wielu uznało, że warto pozostać przy tej formie, gdyż jest tańsza od udziału w międzynarodowych wystawach, nie rozprasza uwagi na innych wystawców, można przeprowadzić klienta przez wiele doświadczeń: prezentacja, wspólny lunch, kolacja, prezentacja maszyny, druk, wymiana doświadczeń z innymi użytkownikami, itp.

Są firmy, które dni otwarte łączą z innymi wydarzeniami branżowymi. Takie inicjatywy są widoczne w Polsce i poza krajem. Na przykład firmy zlokalizowane blisko miejsc, gdzie odbywają się konferencje branżowe, zapraszają do siebie na pokazy. Nawet podczas targów Drupa zauważyliśmy, że niektóre firmy organizowały wizyty w swoich zakładach, zapewniając transport z hal targowych do biur/show roomów.

Dni Otwarte w firmie Soma mają dość długą tradycję. Spotkania odbywają się przynajmniej raz w roku. Jest to doskonała okazja do poznania najnowszych technologii, samej firmy, właścicieli i podtrzymania kontaktów branżowych. Dla osób, które nie miały jeszcze okazji uczestniczyć w tym wydarzeniu, przygotowaliśmy wraz z magazynem Świat Poligrafii Professional podcast oraz film. Mam nadzieję, że te materiały rozbudzą zainteresowanie i wkrótce spotkamy się w firmie SOMA, wspólnie eksplorując najnowsze osiągnięcia w druku fleksograficznym.

Soma Somie nie równa

Nasze nagranie musiało trochę poleżeć w szufladzie, bo w sumie nagrywaliśmy całość tuż po dniach otwartych, które odbyły się jesienią ubiegłego roku. Dla naszej redakcji była to po raz pierwszy wizyta w firmie SOMA i możliwość obejrzenia zakładu produkcyjnego, rozmachu zmian i także możliwość obejrzenia nowości, jakie producent przygotował dla swoich klientów. Nie ma co kryć, że tych nowości jest dużo.

Chcesz z nami porozmawiać?

Nasz zespół specjalistów i doradców jest do zawsze Twojej dyspozycji.

Zapisz się do naszego Newslettera

Zapisując się do Newsletter zgadzasz się na warunki zawarte w Regulaminie

KONTAKT

Aleje Jerozolimskie 202
02-486 Warszawa
biuro@emipak.com.pl

BIURO | SERWIS

ul. Polnych Kwiatów 4
05-825 Opypy

EMIPAK SP. Z O.O.

KRS: 0000124695
NIP: 113-23-74-086
REGON: 015175950
Założenie firmy: 2002r.
Zarejestrowana przez:
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy
XIII Wydział Gospodarczy KRS
Kapitał zakładowy: 444.000 zł

© Copyright 2002 - 2023 Emipak | All Rights Reserved